Vila i frid jävla plastbit

prodigy

Bilden ovan föreställer några av mina hundratals CD-skivor. Skivor som jag någon gång kring 2005-2006 slutade att köpa. Bahnhofaffären och TPB-tillslaget var nog de utlösande faktorer som fick mig att tappa lusten.

Det känns skönt att inte längre göda en industri vars representanter inte skulle tveka att bötfälla och/eller fängsla mig om de hade fått chansen. Samtidigt tråkigt eftersom skivköp och skivsamlande skänkte mig mycket nöje. Så länge det varade.

Jäklar vad jag har sponsrat copyrightmaffian. Inte bara med skivinköp. Också med konsertbesök, biobesök, och festivaler. Det är slut med det nu.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

There are no comments on this post.

Kommentera

